teamemsh

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Moa - 12 augusti 2012 23:22

Vilken hjälm är snyggast GPA eller Ayr8??!! Rädd för att jag kommer se ut som ett big head om jag har GPAan men kan ha fel?!
/Moa

Av Moa - 12 augusti 2012 20:29

fint från www.tophorse.se

           

/Moa

Av Moa - 12 augusti 2012 20:24

Kommer börja med dagens 3 typ 3 snyggaste benskydden..

/Moa

Av Moa - 12 augusti 2012 11:56

Här kommer ett långt inlägg...
Många personer tror att privat ryttare är bortskämda jävlar men nej
det är inte många som är det
visst det finns personer som bara går runt i märkes saker och tycker allt anat är bullshit!
Men många privatryttare är inte så som jag skulle aldrig kunna gå fram till mamma och säga kan jag få en GPA hjälm!
Hon kan köpa det nödvändiga ex täcken Thats It!!
Många tror man MÅSTE köpa den där elit hästen för 300,000 för att nå toppen! Själv tycker JAG det är roligare att köpa en lite yngre häst som man kan uttväcklas med!!
Om vi ger ett ex Nellie Berntsson köpte Stella en utbildad västen häst nu hoppar hon MSVB så det går!!!

Och en sista sak vissa ridskele ryttare kan vara duktigare att rida än privat ryttare! Min kompis tex rider mammas häst mycket bättre än jag!
Så tänk er för inan ni kallar privat ryttare bortsämmda (alla gör ju förstås inte det) tummen upp för det;-)
/Moa

Presentation


Hej!
jag som driver denna blogg heter Moa och har en korsnings ponny som heter Spirit bloggen kommmer handla om ridning, tips lite tävlingar och massor av annat. kika gärna in då

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Fin!!
 lite tråkig (om ni tycker det berätta gärna varför)
 kanske lite mer bilder...
 superbra!!!
 rätt bra!
 ok
 bra!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards